FAQs

In welke valuta staan de prijzen op de site?

Alle prijzen zijn in USD.

Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?

Houd rekening met een productietijd van 24-48 uur voor de verzending van uw bestelling. De gemiddelde levertijd bedraagt 7-10 werkdagen (exclusief feestdagen).
Trackingnummers worden 3-5 werkdagen na VERZENDING van uw bestelling bijgewerkt. Als u na 5 werkdagen nog geen trackingnummer heeft, kunt u ons een e-mail sturen op revitasteps@gmail.com

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren? Wat als er een probleem is?

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 30 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Je moet het product op eigen kosten terugsturen. Zodra we het product hebben ontvangen, betalen we het volledige aankoopbedrag terug. Vermeld altijd je naam en bestelnummer op de retourzending.
Let op: Als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het is aangekomen en het retourneren voordat je een terugbetaling ontvangt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, kunt u ons eenvoudige retoursysteem gebruiken om een volledige terugbetaling te ontvangen.

Ik heb een onjuist adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?

Als u een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres heeft, kunt u eenvoudigweg uw orderbevestigingsmail beantwoorden en bevestigen. Nadat u het adres heeft gecontroleerd en het onjuist heeft opgegeven, kunt u ons een e-mail sturen op revitasteps@gmail.com  Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het binnen 24 uur wijzigen naar het juiste adres. Na 24 uur na het onjuiste adres vindt er geen terugbetaling meer plaats.

Hoe lang duurt de verzending?
De verzendtijden variëren, omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra, afhankelijk van uw locatie. De gemiddelde verzendtijd is 7-10 werkdagen. Langere levertijden zijn mogelijk als de verzending vanuit andere locaties dan de VS plaatsvindt.

Ik heb een vraag die niet beantwoord is. Kunt u mij helpen?

Absoluut! Stuur ons een e-mail naar  revitasteps@gmail.com We helpen u graag verder. We ontvangen veel e-mails. Als u snel antwoord wilt, kunt u uw bestelnummer bijvoegen en het probleem duidelijk omschrijven. Alvast bedankt.